Dølabyrå blir HubSpot Solutions-partner

DMT er nå sertifisert HubSpot Solutions-partner. Med denne sertifiseringen på plass, kan de ni kreative fagfolkene hjelpe bedrifter med å nå målene sine bedre og smartere enn noen gang.

DMT har lenge hjulpet bedrifter med design, digital markedsføring og foto/film.

Måloppnåelse for gode kunder har alltid vært i fokus, men med den nye sertifiseringen er dmt bedre rustet enn noen gang når det gjelder å hjelpe bedrifter med å nå viktige mål.

Verktøy for vekst

Strategisk og visuell design, digital markedsføring og foto/film er fremdeles tjenesteområdene, men HubSpot, som er verdens mest anerkjente totalverktøy for firma som vil vokse smart og effektivt, er den endelige brikken som gjør det mulig for DMT å levere en en komplett løsning der bedrifter kan måle effekten av det som gjøres av markedsføringstiltak for kundene til det kreative byrået.

Vi har investert mye de siste månedene for å få dette på plass. Medarbeiderne har sertifisert seg på selve metodikken som ligger bak, inbound markedsføring, og vi har brukt mye tid på å lære oss å bruke verktøyene, sier Rune Eng i DMT.

Målet er å gjøre det mulig for DMT sine kunder å både stå på tryggere økonomisk grunn, og ikke minst sikre de en en fornuftig vekst.

–  Dette er vi nå i stand til å gjøre, noe jeg er sikker på vil føre til vekst for dmt-kunder som velger den totalløsningen vi nå kan tilby.

Komplett løsning

Hub Spot Solutions er verdens ledende løsning for inbound markedsføring. Et komplett økosystem der sertifiserte fagfolk tilbyr en helhetlig løsning for markedsføring, kundeservice, CRM, salg og support.

– Bruker du HubSpot, har du mulighet til å måle alt av markedsføringstiltak i ett og samme verktøy. Alt av tiltak som gjør at potensielle kunder finner deg, velger deg, og ikke minst blir hos deg. Her har du stålkontroll på at det du gjør av markedsføringstiltak faktisk fungerer.

Verktøyet er én ting. Men kjernen i det hele er markedsføringsmetodikken inbound markedsføring. Enkelt forklart handler inbound markedsføring om å tiltrekke seg, engasjere og begeistre kundene dine, i stedet for å pushe på de salgsbudskap de ikke er interessert i.

Poenget er at du faktisk ikke trenger å dra ut for å lete aktivt etter potensielle kunder. For det er allerede nok av kunder som leter etter det du tilbyr. Tar du utgangspunkt i det, og bruker inbound markedsføring i tospann med HubSpot Solutions, er det mulig å nå ut til målgruppa di riktig budskap til riktig tid i riktig kanal. Du har også mulighet til å automatisere prosessen, sier Eng.

Dmt as har i dag ni ansatte ved kontorene i Alvdal og Skjåk. Markedsføringsbyrået omsatte for godt og vel ti millioner i 2019, og forventer fortsatt vekst på flere området i 2020.